luni, 21 decembrie 2009

Continuare la " aventura" de neuitat :))


Pai ce sa zic,se vede din discutia noastra de atunci ca eu eram mai desteapta.:))
Mama mea a chemat politia, s-a dus pe la vecini,o suna pe mama Laurei si tot asa...pana ne-a gasit sora Laurei,Raluca,in spatele blocului nostru si o asteptam pe mama.A venit."UNDE AI FOST FIINTA LUI DUMNEZEU?PE UNDE AI UMBLAT?DE CE NU MAI STRIGAT DE LA BALCON?" .Am intrat in bloc. "Mami,[cu o voce usoara si nevinovata]pot sa ma joc la calculator?". Eh..."INTRA IN CASA IMEDIAT!!!!". JAP! Fugi prin casa,iesi din casa,intra in casa,fuga cu facaletul ,acopera-te cu pernele,buseste usa.NU vreau sa imi amintesc.Apoi,cand am intrebat-o pe Laura ce i-a facut mama ei,mi-a zis ca doar a certat-o.Am fost foarte invidioasa pe ea:)).


A fost o experienta placuta dar care nu se va mai repeta.Bine..s-a mai intamplat odata cand a auzit mama ceva si m-a batut cu ziaru =))


Un comentariu: