luni, 21 decembrie 2009

Un vis..


Totul a inceput de cand eram acasa si aveam musafiri.Tata si cu mama,imi ziceau ca cineva e in baie pentru ca pe usa scrie "TE OMOR" dar eu nu vedeam nimic.M-am dus in baie sa vad daca e cineva si normal,nu era nimeni.Cand am iesi,pe usa scria "TE VOI OMORI" si eu am intrebat : "Dar ce am facut?"[desi eu stiam ca nu era nimeni in baie] si atunci el imi zice : "NU ITI MAI BAGA NASUL UNDE NU TREBUIE.DU-TE LA CALCULATOR" ; eu : "de ce? ce am facut?" el :"INTRA PE INTERNET."Fac ce imi spune iar apoi dintr-o data vad o chestie neagra,pur si simplu o chestie ...nu stiu..cu un cap si 2 maini desenate din 2 drepte,corpul o dreapta si din dreapta aia se bifurca alte doua drepte:)).Venea spre mine.Ii ziceam sa ma lase ca nu am nici o treaba cu el,si a plecat.Apoi,nu stiu cum,ajunsesem in spatele blocului si am vazut-o pe Laura impreuna cu parintii ei la balcon,si se uitau dubios la mine.Am urcat la ea,si cand am intrat in casa,Laura plangea.M-am speriat!!Ce facusem de o suparasem?Dar ai ei mi-au spus foarte ofuscati ca numai am ce vorbi cu Laura pentru ca sunt o fata obraznica. Nu stiam ce se intampla.Vroiam sa o intreb pe Laura personal ce am facut dar ea mi-a intors spatele si a inceput sa planga si mai tare.M-am trezit la mine acasa.Am vazut un clown-ul care defapt era ala care imi scria mie pe usa.BAI!!Arata asa de bineeeee!! Era inalt,slab,cu pantaloni negrii lasati oleaca in jos,fara maieu,tatuat tot....si doua chestii ca sa arate a clown..adica doua chestii rosii in laterala capului.Nu am vorbit cu el pentru ca ma sunase un fost coleg ca sa ma cheme la aniversarea lui .M-am dus,si am vazut o sala imensaaaa,plina de lume cu un ring de dans foarte mare,cu oameni multi in jurul ringului,si mai era un etaj.Toata lumea venea la mine " Ilincaaa!!" dar eu nu cunosteam oamenii aia si Laura impreuna cu parintii ei,erau la etaj,urmarindu-ma,iar Laura plangea.Aveau niste fete incredibil de spooky.:Dar nu am putut sa ma duc la ea ca trebuia sa dansez.Si aici se termina visul... :))

Un comentariu: