duminică, 13 decembrie 2009

Pai.....


Pot spune ca aceasta poza ne caracterizeaza.Stau si ma gandesc ca LAURA e singura persoana care ma poate intelege si e singura care ma cunoaste cu adevarat.De exemplu : "fata ce poza faina!Seman cu sor'ta"[spun eu] "Eh fata,multa lume spune asta dar mie nu mi se pare ca seman cu sor'mea" "Balamuto!Vorbeam de mine nu de tine" si de aici au iesit niste rasete bune.
Totul a inceput de la varsta de 5 ani.Ea statea in spatele blocului meu.Eram doua fete care ne-am invatat de mici la prostii,de cand am plecat impreuna din fata blocului,ca sa ne punem parintii sa sune la politie.In ziua aia m-a batut mama cu facaletul.BAD!.Lu' aia nu i-a facut nimic,doar a certat-o.Ma oftic.In fine.A fost o perioada in care ai nostri nu ne mai lasau sa vorbim,si fugeam una de alta,pana cand intr-o zi de vara am gasit-o la cofetarie si am tipat de fericire si i-am zis "Laura!Mama a spus ca ne va lasa sa vorbim la toamna!!!!".
Apoi,incet,incet am inceput sa ne imprietenim tot mai mult .De-abia acum cativa ani ne-am dat seama ca noi doua gandim la fel.Nu exista diferente intre noi.Singura diferenta ar fi varsta.Dormim impreuna,iar de fiecare data cand facem asta, rebuie sa ne cumparam prostii: chipsuri,biscuiti cu albus de ou,ciocolata,iaurt etc,ca a doua zi : "Fata!!!!M-am ingrasat!Uita-te in partea asta,din profil.Mi s-a marit soldul".Pe mess radem degeaba. "Bai ce ai spus?" "Ce am spus ce?" "Fata,nu inteleg!" "Ce sa intelegi?" "=))" "=))".
Nu e normal.Nu exista lucru de care sa nu radem.Am inceput sa radem si de parinti.WoW!De curand..am inceput sa inventam bancuri seci: "Ce e mic si e mare?-Stefan cel Mare" . Unii nu pot rade la asa ceva,chiar deloc,deci e greu de inteles:)).
Las continuarea Laurei.Poate am sarit ceva.Sa spuna ea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu