luni, 21 decembrie 2009

O "AVENTURA" DE NEUITAT

Mda... am sa povestesc intamplare care ne-a unit pe noi 2 ca prietene dar si care ne-a facut sa ne dam seama ca lucrurile rele care ni se intampla vor fi peste ani chestii de ras:))

Era ...nu stiu ce anotimp! Eu aveam 6 ani iar Ilinca 5. Eram 2 fete care pana atunci nu iesiseram din lumea noastra, lumea blocului unde locuiam. Niciuna dintre noi nu a mai mers sa se plimbe singura prin oras, dar eu, fiind mai mare, stiam cum sa ajung in locuri relativ " de baza", un exemplu fiind Piata Unirii.
Eram noi 2 afara. GHICI CE NE-AM PROPUS!

"- Mai ilinca, tu nu te-ai saturat de locurile astea plictisitoare?"zic eu
"- Ei....ce ai vrea sa faci?"
"- Ma gandeam asa: HAI SA FIM EXPLORATOARE!:))


Pupilele Ilincai s-au marit si am vazut imediat pe chipul ei acea privire ucigasa si o sete imensa de aventura!:))


- "Fata....e o idee buna dar nu cred ca ne lasa parintii" zice Ilinca

"- Pai asta e toata faza :D.....nu ar fi o idee buna sa nu le zicem parintilor?:D"

"- Nu stiu ce sa zic....daca ma prinde mama....
"- Lasa, lasa....iti zic eu ca nu o sa ne prinda! Hai! O sa ne distram!

"-Nu prea.......

"-GATA! E STABILIT ATUNCI!^^...dar unde sa mergem noi?hmmmmm. STIU! Hai sa mergem pana in parc!!!!!(parcul era la o distanta de o strada)

-" Bine! Hai! Dar sa ne intoarcem repede da?"
-" Normal ca da! Nici eu nu sunt asa nebuna!"
Si am mers noi, am ajuns in parc. Eram amandoua foarte fericite si eram foarte mandre de noi...ce pot sa zic:D.

-" Fata! Am o idee mai buna! Ce ar fi sa facem un lucru nebunesc si sa mergem in PIATA UNIRII?!?!
zic eu( pentru noi care eram pitici ni se parea la o distanta de un milion de ani lumina)
-"Da fata chiar! Daca tot am mers pana aici hai sa mergem mai departe...cred ca numai avem mult nu?"
-" DAAAAAAAAA!! CE TARE O SA FIE!! SINGURE PRIN FOCSANI!!!!!!!

Si am mers,am mers si am mers. Deodata amandoua am vazut un morcov mare ce se inalta la cer.Era statueta Pietii Unirii. Acum ca am ajuns pana in mareata piat
a a unirii nimic NU MAI PUTEA SA NE STEA IN CALE! PUTEAM SA CUCERIM UNIVERSUL! Ne-am holbat ca doua brocoli si apoi ne-am apucat sa jucam palete:)) BOLANDELE !!!Nu stiam ca acasa parintii mureau la telefoane incercand sa dea de noi!:)) Dupa 3 ore petrecute prin frumosul oras, ne-am intors frumusel acasa. ........................................................................................................................................................................................................................................................................................ Nu stiu ce a fost la Ilinca acasa.....dar stiu ce a fost la mine!! Cand am intrat pe usa vedeam cum toata lumea era stransa in bucatarie . Cand am deschis usa de la bucatarie s-a auzit asa ca un fel de....MUGET...:)) Era mugetul prea ingrijoratei MAMA! A tipat atata de tare ca/........................M-AM SPERIAT MAH!:))Va dati sama ca mama a inrosit linia telefonica cu alte 1000000 de mame din cartier ca sa afle unde eram.In fine ..mai pe scurt! A fost cearta secolului as putea spune!:))

Acum las cuvantul celeilalte jumatati ca sa povesteasca cum a certat-o mama ei!:))
bai ilinca...chiar ti-a inrosit popoul cu facaletzu?:)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu