luni, 14 decembrie 2009

Si....

Cat de mult pot uri ipocrizia si minciuna la oameni!Laura cateodata e impocrita dar si minte. "Hai fata iesi afara?" "Pff,nu...am de invatat".Apoi sa o vad prin oras.NESIMTITO!:))Ma enerveaza ca e aeriana si cateodata uita cine este.Pe bune!Priveste in gol si vorbeste aiurea!Sa nu te enervezi?Sau de exemplu,intra ea frumos pe blog si incepe a-mi modifica articoulul."Ti-am dat eu voie?!" "Nu" "Atunci ce-ti bagi botul in mancarea mea?" " =))".M-au apucat dracii.I-am zis sa modifice totul la loc si mi-a sters o virgula,in loc sa imi puna din nou toate fostele mele cuvinte."Hai ma Laura,fa-le la loc!" "Stai fata,ce sa mai fac?" "TOT" "=))" .Rade aiurea si iar ma apuca nervii.Ea e singura persoana la care ma abtin sa nu fac panarama sau sa ma cert cu ea.

Un comentariu:

  1. ;))
    perfect.
    eu fac la fel.
    poate mai rau.
    da' oricum cand ma vede mada asa
    imi da o palma la cur. :|
    deci.
    concluzia.
    bucile mele sunt rosii mereu :|

    RăspundețiȘtergere